poniedziałek, 18 czerwca 2012

Torebki Słoń Torbalski dla wyjątkowych dziewczyn :-)

Kilka lat temu natknęłam się na allegro na śliczną torebkę, wyjątkowo dopracowaną, która w pełni zaspokajała mój modowy gust. Przejrzałam wszystkie produkty sprzedającego, jednak torebkę tego rodzaju posiadał tylko jedną, więc postanowiłam, że i tym razem w poszukiwaniach czegoś wyjątkowego pomoże mi google. Nie myliłam się :-)

Szybko okazało się, że unikatowe torebki projektowane i szyte są od 1997 w moim ukochanym Krakowie. Ich główną zaletą jest to, że są unikatowe, produkowane często w ilości kilka lub kilkanaście sztuk, więc możemy być pewne, że nikt w promieniu kilkunastu kilometrów może nie mieć nawet podobnej do naszej torebki.
Wszystkie z tych torebek wykonane są ręcznie, ze skóry naturalnej, zdobionej na wiele różnych sposobów.
Najważniejszymi zaletami, które są ważne dla mnie jest to, że torebki są wyjątkowo pojemne i niezniszczalne. Ceny torebek wynoszą od około 200 do 400zł, a ich cena uzależniona jest od wielkości torebki i modelu. Dla osób oszczędzających w outlecie bardzo często pojawiają się torebki w cenach o kilkadziesiąt złotych niższych. Gdy uważnie śledzimy gazety, np. obecny numer Zwierciadła lub facebookową stronę Słonia, przy odrobinie inwencji i szczęścia, możemy stać się posiadaczkami tej oto pięknej torebki :-)


Więcej o nich można się dowiedzieć ze stron:












Obecnie jestem posiadaczką dwóch torebek słonia i planuję kupić kolejną, tym razem większą, która zmieści również format A4, ponieważ w tych, których jestem posiadaczką zmieści się on tylko po zgięciu. Oto moje cudeńko, drugiego niestety nie mam możliwości zrobić w tej chwili zdjęcia, ale myślę, że niebawem się tu pojawi :-)





5 komentarzy:

  1. są naprawdę piękne, myślę że warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są cudowne ! teraz wiem że i ja muszę jedną mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te torebeczki! szczególnie ta z żółtym detalem

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega torebeczki !!!
    Naprawdę nie spotykane !

    Czekamy na nową notke :)

    Zapraszamy na nową notkę, przed chwilą dodaną "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne torebki, nie słyszałam o nich wcześniej :)

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń