poniedziałek, 18 czerwca 2012

Recenzja kulinarna- Duo Penotti Dippi krem orzechowy z ciastkami

Postanowiłam zrobić sobie słodyczowy odwyk, od dzisiaj do niedzieli. Do słodyczy zaliczę wszelkie czekolady, batoniki, chipsy, lody w czekoladzie [pozwalam sobie na Big Milka] i wszystko, co przyjdzie mi głupiego do głowy, czas o siebie zadbać, a wiem, że można :-) Słodyczowy odwyk czas zacząć dzień 1/7.
Ostatnio robiąc zakupy w Almie znalazłam takie oto słodyczowe cudeńko, ale czy będzie moim cudeńkiem w dalszym ciągu?

Napisy i sam wygląd opakowania niezwykle kusi. :-)






Myślę, że niestety nie i że dalej muszę szukać swojego słodyczowego hitu, ale już po odwyku.
Cena jest niestety duża, bo 4 zł za kilka min przyjemności jest już tabliczką Wedlowskiej czekolady. Do smaku kremu nie mam zastrzeżeń, natomiast ciasteczko samo w sobie jest troszeczkę za słone, jednak w połączeniu z kremem smak jest bardzo dobry. Konsystencja nie budzi moich zastrzeżeń, krem nie spływa, ani nie jest twardy jak kamień. Muszę poszukać czegoś bardziej odpowiedniego, a do tego czasu realizować odwyk :-)

3 komentarze:

  1. Ojj i jak się tu oprzeć słodyczom jeśli na każdym kroku się na nie napotykamy. Ahh... ciężko ciężko :(
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, całkowicie się z Tobą zgadzam :) Jak coś mi się podoba i tego nie kupię to później cały dzień ii całą noc myślę. A gdy już jestem zdecydowana i chcę to kupić, okazuje się, że ktoś mnie wyprzedził... Dlatego teraz kupuję to, co od razu wpadnie mi w oko:)

    Ojj nigdy tego deseru nie jadłam,a wygląda obłędnie pysznie ! Ja popijam wode niegazowaną- dieta :((

    OdpowiedzUsuń