poniedziałek, 11 czerwca 2012

Recenzja kosmetyczna Easy Care Dream Repair K Fluid keratynowy fluid odbudowujący Artego

Ostatnio usłyszałam masę komplementów, które dotyczyły moich włosów. Piękne, zadbane, ładny kolor, ciekawe obcięcie. Świetnie pomyślałam, ale w tej chwili poczułam drobne zawstydzenie, ponieważ mam wrażenie, że końcówki wyglądały jak miotełka, a ich ogólna kondycja znacznie dobiegała od stanu, który prezentują zazwyczaj. Postanowiłam coś z tym zrobić. Kupiłam specjalne serum do włosów, co prawda wydałam za nie dość sporo, ale o tym potem. Serum nie jest produkcji polskiej, więc nie mogłam go raczej zastać w sklepach. Wybór padł na sklep internetowy lokikoki.pl . Sklepem jestem oczywiście zachwycona. Kosmetyki są idealnie opisane, działanie nie odbiega od opisu, a wysyłka jest bardzo szybka. Takie kupowanie i rzeczową współpracę z klientem uwielbiam! Mam zamiar dalej próbować kosmetyki i akcesoria z tego właśnie sklepu także ze względu na dużo niższą cenę.
Mój wybór co do kosmetyku pielęgnującego włosy padł na Easy Care Dream Repair K Fluid keratynowy fluid odbudowujący Artego. 



A więc zaczynamy recenzję. Co mówię ja?
Co mówi producent?


Cechy:
  • Keratyna odbudowuje włosy od wewnątrz
  • Bogactwo składników: olejek z jojoby i avocado, serycyna oozyskiwana z jedwabiu
  • Uelastycznia i wzmacnia włosy
  • Niezwykły efekt odbudowy uwrażliwionych włosów



Co mówię ja?
Produkt nie był zbytnio opisany ani na opakowaniu, ani w Internecie, ale postanowiłam zaryzykować. Nie zawiodłam się. Sam sposób użycia troszeczkę mnie przeraził, ponieważ nienawidzę suszenia włosów suszarką, a suszenie ich dwa razy było dla mnie czymś niewyobrażalnym, jednak uznałam, że muszę postępować zgodnie z instrukcją. Efekt był oszałamiający. Już myjąc włosy drugi czułam, że zrobiły się miękkie i miłe w dotyku, sprawiały wrażenie wygładzonych. Po wysuszeniu również byłam zachwycona. Włosy nie plączą się, są wygładzone i nie odstają na wszystkie strony, jak miało to miejsce po zwykłych odżywkach i szamponach. Konsystencja i zapach nie wzbudzały moich zastrzeżeń. Opakowanie do tego jest bardzo wydajne, więc będzie mi służyło długo, nawet przy długich włosach, jak moje. Cena jest dość duża, ale moim zdaniem o włosy trzeba dbać, a najlepsze efekty uzyskuje się właśnie kosmetykami profesjonalnymi.





Na razie to wszystko. Zmykam do ogrodu, muszę skończyć czytać książkę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz