czwartek, 14 czerwca 2012

New in :-)

Jak wspominałam wcześniej ostatnio troszeczkę poszalałam na zakupach. Wszystko związane jest z wyjściem na pewne bardzo eleganckie przyjęcie i moim oczywistym stwierdzeniem "przecież ja znowu nie mam w co się ubrać!". Niestety, takie dylematy zdarzają mi się często, a gdy szykuje się jakieś wyjście ten dylemat jest pewny, ale mam już gotowy zestaw, teraz wystarczy już tylko czekać na przesyłki i wymyślić ciekawą fryzurę, ale prawdopodobnie zrobię jakąś ciekawą fryzurę z warkoczami albo niebiańskie loki, nawijane na grube wałki :-)

Sukienka [miałam ją raz w ręku w sklepie, materiał przypominał kolorem bardzo jasne złotko] :-)

Sandałki, je mam już kupione w centrum handlowym, na dodatek dostałam na nie 25% rabat z powodu urodzin sklepu!





Torebka, ona do mnie już idzie, ale widziałam ją też w sklepie, cuuudowna :-)



Róża we włosy albo do sukienki [w rzeczywistości nie jest taka ogromna, bo widziałam jej zdjęcia u innych dziewczyn]


Czy o czymś jeszcze zapomniałam?


Myślałam też o tej sukience, ale uznałam, że będzie trochę zbyt niegrzecznie w niej iść i można się w nią wyposażyć na inną okazję. :-)



7 komentarzy:

  1. dzięki za miły komentarz :) stanik jest z h&m-u :) widzę, że masz podobną taktykę do mnie, bo ja też jak mi się blog spodoba to przeglądam całe archiwum :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie podoba mi się cała Twoja stylizacja na wielkie wyście! gdzie kupiłaś ta sukienkę i przecudowne buty?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... kupiłam go niby miesiąc temu, ale myślę, że przy dobrych wiatrach to jeszcze powinnaś jakiś znaleźć :) były jeszcze zgaszone zielone, te moje oczowalące xd i różowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta sukienka :)
    choć ja jakoś nie mogła bym się odważyć na taka jasną , bo jestem ślamazara i zawsze się upaćkam :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki są przepiękne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sandałki faktycznie piękne ale powiedz mi gdzie można kupić tą torebkę? bardzo mi się podoba !! :)

    Przy okazji zapraszam serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń