piątek, 22 czerwca 2012

Maxi sukienki na wielkie wyjścia- tak czy nie?

Ostatnio bardzo modne stały się sukienki w długości maxi. Na początku do ich ubierania byłam bardzo sceptyczna, aż w końcu uznałam, że może warto się przełamać. Poskutkowało to zakupem pierwszej sukienki, która podbiła moje serce zaraz po założeniu. Wydłużyła i wysmukliła sylwetkę, ukryła mankamenty, wyeksponowała zalety. Była śliczna. Od tego czasu sukienki w długości maxi zaczynają być moim hitem. Dziś zaprezentuję Wam kilka moich propozycji takich sukienek na wyjścia, np. na wesele. Zapraszam do oglądania! :-)





















Mnie samą najbardziej kusi taka sukienka, jednak stwierdziłam, że obecnie poza jednym wyjściem nie mam żadnych innych, więc by ją kupić ktoś musi wymyślić coś fajnego:-)





9 komentarzy:

  1. sukienka na ostatnim zdjęciu *.*
    Zakochałam się ♥

    obserwuję i liczę na to samo : D http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne ale zdecydowanie nie dla mnie.. mam 171, jestem szczupła więc strasznie bym w niej wylgądała.. ale chybą skuszę się na spodniczkę, lecz nie maxi tylko z tyłu dluższą z przodu krotką :D asymetria!

    OdpowiedzUsuń
  3. taka jedna by sie mi przydala dzis na wesele!♡

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są długie, choć ja osobiście jakoś nie umiem przekonać się do kupna i ubrania takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne!Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem malutka, więc pewnie źle by na mnie leżała. Ale zawzięłam się i postanowiłam, że na studniówkę lub jakieś większe wyjście kupię sobie taką, żeby wyglądała perfekcyjnie :) Kiedyś podobała mi się taka czarna z h&m-u. Nawet masz tu jej zdjęcie :) Z Twoich propozycji podoba mi się jakieś 60%, więc jest z czego wybierać - któraś w końcu musiałaby pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne!! szkoda, że jest tak mało okazji aby je nosić :)
    pozdrawiam,
    zapraszam do mnie :)

    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń