niedziela, 1 lipca 2012

Recenzja kosmetyczna- BIOVAX intensywnie regenerująca maseczka keratyna+jedwab

Na początek chciałabym przede wszystkim przeprosić za to, że niezbyt się ostatnio odzywam, jednak po wynikach maturalnych, nerwówce i kilku nieprzyjemnych sytuacjach związanych z zazdrością ludzi straciłam chęć i motywację do robienia czegokolwiek i cały dzień spędziłam na polerowaniu ostatniego nabytku, jednak i tu myślę, że w końcu się nim pochwalę.
Miało być o peelingu, który oczywiście dziwnym trafem zgubiłam... Pogratulować, nie mam pojęcia, gdzie go wsadziłam. Jak nie peeling, to odżywka, którą ostatnio użyłam.

Co mówi producent?


Co mówię ja?
Efekt jest zadowalający, jednak nie jest to to, co chciałabym uzyskać, ponieważ spotkałam lepsze odżywki. Włosy były miękkie i odżywione, jednak ułożenie sprawiało mi problem, a czesanie, które wcześniej było przyjemną czynnością, stało się horrorem, ponieważ włosy okropnie się plątały. Potwierdza to moją teorię, odżywki VAX nie są zbyt dobre, przynajmniej dla mojej głowy. Jedyne co zadowala to niezbyt wygórowana cena, chociaż też mogłabym się przyczepić. Porcja na jedno użycie, jaką widzicie na zdjęciach, kosztowała 2,50, na moje włosy bardziej odpowiednie by były dwie takie saszetki. Kolejny plus mogę dać za to, że nie uczula i mam wrażenie, że lekko wyleczyła moje zapalenie skóry, które okresowo pojawia się mi na głowie. Kupiłam ją w małym sklepie zielarskim, który stał się moim hitem na kolejne kosmetyczne zakupy. Myślę, że kupiłabym kolejne opakowanie, w przypadku, gdybym poruszała się na wakacje samolotem i nie chciała przeciążać walizki, ponieważ daje efekt ładnych, nawilżonych włosów, nie jest ogromna, bardzo poręczna, a przede wszystkim lekka.





1 komentarz:

  1. Moje włosy pod wpływem tej maski są już podczas płukania tak wygładzone, proste i niesplątane, że nie muszę ich nawet czesać, dzięki czemu nie wyrywam włosów! Czekam tylko aż wyschną i palcami je przeczesuję - to wszystko. Maska zostawia na włosach piękny, długo utrzymujący się zapach. Nie obciąża włosów, pięknie je nabłyszcza. Jest wydajna. Idealnie nadaje się do zniszczonych włosów. Włosy dzięki niej nie puszą się.

    OdpowiedzUsuń